Oszczędzaj czas dzięki profesjonalnemu zarządzaniu defektami – 123quality to umożliwia

Rejestrowanie, dokumentowanie i śledzenie usterek było czasochłonnym przedsięwzięciem dla wykonawcy budowlanego Norberta Keesa z Fuchstal w Górnej Bawarii, zwłaszcza w okresie dynamicznego wzrostu zamówień. W przeszłości musiał on skrupulatnie gromadzić wszystkie niezbędne informacje i zdjęcia z różnych źródeł, inicjować przekazywanie danych podwykonawcom i skrupulatnie śledzić usuwanie usterek. Kosztowało to Keesa i jego kierownika budowy czas i nerwy – a teraz należy już do przeszłości dzięki nowo wprowadzonej aplikacji 123quality.

Funkcjonalności 123quality można teraz znaleźć w module moduł jakości.

Dipl.-Ing. Norbert Kees jest 3 pokoleniem zarządzającym firmą budowlaną założoną przez jego dziadka w 1935 roku. Obecnie Amberg Bau GmbH & Co KG zatrudnia 40 osób z własnym działem planowania i jest aktywna w budownictwie mieszkaniowym, w szczególności w branży deweloperskiej. Ponadto Amberg realizuje projekty w budownictwie przemysłowym i wykonuje mniejsze prace inżynieryjne. Przebudowy i renowacje są również częścią portfolio tej średniej wielkości firmy, której obszar działania wykracza poza Fuchstal do regionów Landsberg/Lech, Ostallgäu, Ammersee, Starnberg i Monachium.

Dipl.-Ing. Norbert Kees der Geschäftsführer der Amberg Bau GmbH & Co. KG mit einem Tablet in den Händen
123erfasst: Baustellen-Apps für digitale Lösungen |

Dipl.-Ing. Norbert Kees

Dyrektor zarządzający

Byłem zachwycony aplikacją, ponieważ dokładnie spełnia wymagania firmy budowlanej.

Amberg Bau GmbH & Co KG

Firma budowlana

Aplikacja spełnia wymagania firm budowlanych

 

Wiele lat temu Norbert Kees dowiedział się o oprogramowaniu dla urządzeń mobilnych ewidencja czasu pracy i dokumentacji projektowej 123onsite na konferencji mistrzów rzemiosła. Inżynier budowlany wyposażył swoich pracowników w smartfony, na których zainstalował aplikację. Dzięki 123onsite procesy na placu budowy, takie jak czas pracy pracowników, dziennik budowy w tym zdjęcia z placu budowy, materiały i sprzęt mogą być rejestrowane w ruchu, a dane przesyłane bezpośrednio do biura.

123quality zintegrowane z oprogramowaniem dla urządzeń mobilnych ewidencja czasu pracy i dokumentacją projektu

 

Kiedy w maju 2019 r. firma programistyczna 123onsite z siedzibą w Lohn wprowadziła na rynek kolejną aplikację, tym razem do zarządzaniazadaniami i usterkami, wykonawca zdał sobie sprawę, że również chce z nią pracować. Aplikacja jest zintegrowana z rozwiązaniem dla użytkowników 123onsite i wymaga jedynie aktywacji. Zalety: dane podstawowe muszą być utworzone tylko raz, są utrzymywane centralnie, a użytkownicy – w tym przypadku Norbert Kees i jego kierownik budowy – mają dostęp do wszystkich danych, takich jak codzienne raporty z budowy, zdjęcia, usterki itp.

Dipl.-Ing. Norbert Kees der Amberg Bau GmbH und ein weiterer Mitarbeiter gehen auf der Baustelle die digitalen Baupläne durch

Znormalizowany proces

 

Ale nawet z aplikacją 123quality jako samodzielnym rozwiązaniem, użytkownik może szybko sfotografować usterkęna swój telefon komórkowy, zlokalizować zadania na cyfrowym planie budowy i przypisać działania do odpowiedzialnego pracownika lub podwykonawcy za pomocą zaledwie kilku dotknięć. Różne rodzaje biletów, takie jak zadania, usterki, notatki, przeszkody, oceny wydajności, uzupełnienia, pozostałe usługi i wiele innych, są szybko tworzone. Jednocześnie cały proces cyfrowego rejestrowania ustereki usuwania usterek jest ustandaryzowany, jasno udokumentowany i prowadzi do znacznie lepszej jakości wykonania. Wszystkie informacje znajdują się w jednym miejscu i nie trzeba ich zestawiać. Może to być również znaczącą zaletą w przypadku sporu prawnego.

Ulga na dokumentację

 

W Amberg aplikacja jest używana z jednej strony do rejestrowania stanu budynku wykorzystywana. Firma budowlana wykorzystuje ocenę stanu do udokumentowania, które komponenty zostały zainstalowane, zarówno dla TÜV, jak i dla Kreditanstalt für Wiederaufbau. Z kolei firma średniej wielkości wykorzystuje aplikację do rejestrowania i śledzenia usterek. W przypadku zgłoszenia usterki, kierownik budowy fotografuje usterkęKierownik budowy fotografuje usterkę, lokalizuje ją w planie i wysyła odpowiedzialnemu podwykonawcy raport o usterce zawierający zdjęcia z terminem usunięcia na jego smartfon. Gdy wykonawca usunie usterkę, Amberg otrzyma jej zdjęcie.

Aktualnie wyświetlana jest treść zastępcza z Domyślne. Aby uzyskać dostęp do rzeczywistej treści, kliknij poniższy przycisk. Pamiętaj, że spowoduje to udostępnienie danych zewnętrznym operatorom.

Więcej informacji

Norbert Kees zapisał wszystkie procesy na pulpicie swojego komputera i może na pierwszy rzut oka zobaczyć, które z nich zostały zakończone, a które są nadal otwarte. Ponieważ wszystkie zdjęciaprzypisane do placu budowy i odpowiedniego komponentu, żmudne wyszukiwanie informacji nie jest już konieczne, a kierownik budowy potrzebuje znacznie mniej czasu na proces rejestrowania i śledzenia usterek. Ponieważ firma budowlana współpracuje z wieloma podwykonawcami w roli dewelopera, aplikacja znacznie ułatwia dokumentację i śledzenie procesów.

Dipl.-Ing. Norbert Kees der Geschäftsführer der Amberg Bau GmbH & Co. KG mit einem Tablet in den Händen
123erfasst: Baustellen-Apps für digitale Lösungen |

Dipl.-Ing. Norbert Kees

Dyrektor zarządzający

Dzięki 123quality nasz kierownik budowy ma proces pod kontrolą, a podwykonawcy również oszczędzają czas dzięki takiemu podejściu.

Amberg Bau GmbH & Co KG

Firma budowlana

Kees uważa tę metodę pracy za szczególnie korzystną w czasach takich jak Corona. “Zazwyczaj umawiamy się na spotkanie na placu budowy w celu omówienia usterki. Dzięki umieszczeniu zdjęć na planie podwykonawca wie dokładnie, gdzie wprowadzić poprawki i nie musimy już spotykać się osobiście .” Cyfrowa umowa chroni przed infekcją, zapewnia wydajne, płynne przetwarzanie i pożądaną jakość wykonania przy ogromnej oszczędności czasu.

Czy nadal masz pytania?

Mamy odpowiedzi!

Źródło zdjęć: 123onsite/Timo Lutz Werbefotografie.